Ruilen en retourneren - Hey!Hallyu

Ruilen en retourneren


Onze refund en returns policy is geldig voor 14 dagen na ontvangst van het product. Later dan 14 dagen na ontvangst kunnen we geen volledige refund of omruiling regelen.

Voor een retour moet het product nog gesealed zijn in originele staat. Geopende producten kunnen dus niet retour worden gestuurd, tenzij anders afgesproken met een klantenservice medewerker. Zorg dat de verpakking in orde is: Een dichte doos met tape en het product zonodig beschermd met bubblewrap.

De retourkosten zijn 6 euro. Dit zijn de verzendkosten om het retour te sturen. Het over te maken bedrag bestaat dus uit de productprijs – 6 euro. Bij een omruiling zullen we een betaalverzoek sturen voor de retourkosten + de nieuwe verzendkosten.

REFUNDS

Zodra je retour is ontvangen en gecontroleerd, zullen we actie ondernemen voor een terugbetaling/omruiling van je item, afhankelijk van wat je hebt aangegeven in de communicatie. Dit gebeurt meestal binnen 1 week na ontvangst van de retour. Terugbetalingen geschieden via de methode waarmee is betaald.

Late of ontbrekende terugbetalingen

Als je na een week nog geen terugbetaling hebt, kan je je bankrekening checken. Waarschijnlijk ontvang je de terugbetaling vanuit naam van onze betalingsprovider Mollie.

Heb je na 1 – 1,5 week nog geen terugbetaling ontvangen? Stuur ons dan even een e-mail, via [email protected]

OMRUILEN

Ben je van gedachten veranderd, maar wil je wel een ander album? Dan kunnen we een ander album of versie opsturen in plaats van een refund. Eventuele prijsverschillen worden verrekend. In geval van beschadigingen, neem dan altijd even contact met ons op: [email protected]

HET VERZENDEN VAN JE RETOUR

Om je bestelling retour te sturen kan je de retour aanmaken via ons shipping portal: https://heyhallyu.shipping-portal.com/rp/

Bij het shipping portal geef je aan om welke bestelling het gaat, wat de reden is van de retour en welke actie er ondernomen moet worden. Zorg ervoor dat je een briefje met je naam en order ID, of je pakbon, bijvoegt aan je retour. Zorg er ook voor dat je product veilig is verpakt.

Afhankelijk van de vervoerder kun je het retourlabel zelf printen of printerloos inleveren bij het servicepunt.

Mocht het product beschadigd zijn omdat deze tijdens de retour niet goed is verpakt of het product unsealed is, brengen we extra kosten van 5 euro in rekening.

HULP NODIG?

Stuur een e-mail via [email protected] voor alle vragen over je retour!