Veelgestelde vragen

We hanteren lage verzendkosten van slechts €2,50 per bestelling voor Nederland en €7,50 voor België.
Ja!
Bij elk product waar we verschillende versies van hebben kun je de versie kiezen nog vóór je deze in je winkelmand doet. Liever een random versie? Geef dat aan in het veld Opmerkingen tijdens het bestellen! Staat er geen versie bij, maar weet je wel dat er meerdere versies zijn? Informeer dan via e-mail of social media welke versie we op voorraad hebben.
Als wij een product nog niet op voorraad hebben maar wel in de toekomst, bieden we pre-orders aan. Vaak zijn dit de nieuwe releases. Dit betekent dat we de producten nog uit Korea moeten ontvangen. Bij elk product staat aangegeven tot wanneer de pre-order loopt en wanneer je je bestelling kunt verwachten.

Zijn er verschillende versies van de pre-order? Je kunt dan je gewenste versie kiezen in het drop-down menu bij het product. Het is ook mogelijk om later je versie te wijzigen.

Soms zitten er extra’s bij de pre-order. Op de afbeelding in de omschrijving van elk product staat welke extra’s dit zijn.

We verpakken de albums/items met uiterste zorgvuldigheid en heel. Veel. Bubbeltjesplastic. Tip: Gooi dit niet weg, maar bewaar het als je zelf iets verstuurd! Beter voor het milieu :)

Posters worden altijd verstuurd in een postertube.
Voor albums die we op voorraad hebben, houden we aan vandaag besteld = morgen verstuurd = overmorgen in huis. Soms is het mogelijk om dezelfde dag nog de bestelling te versturen, en PostNL bezorgt niet op zondag en maandag. Daarom kan het iets langer duren.

De levering van pre-orders hangt af van de specifieke pre-order. We geven een schatting in de omschrijving van het product. Omdat albums nog uit Korea moeten komen, kan het zijn dat het soms langer of korter duurt dan verwacht.

We versturen per bestelling. Heb je dus twee albums gekocht, waarvan één een pre-order is? Dan versturen we het album wat op voorraad is ook later. Wil je dat niet, bestel de albums dan apart van elkaar.

Ja. Per e-mail krijg je een T&T code waarmee je je pakket kunt volgen en zien wanneer deze wordt afgeleverd. We versturen met PostNL. Zij regelen de niet-thuis kaart en nieuwe bezorging. Vaak wordt het afgeleverd bij de buren of wordt er de volgende dag een nieuwe poging ondernomen.
Mis je een item, heb je een verkeerde versie, of is er iets anders mis?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Stuur een bericht naar info@heyhallyu en we doen ons best het voor je op te lossen. Als je een verkeerd album of versie hebt gekregen, maak het album dan niet open. Dan kan deze retour worden gestuurd zodat we de goede kunnen leveren. Lees hoe de retourprocedure verloopt.
Ja, je kan je bestelling retour sturen als je niet tevreden bent over het album of toch een ander wilt. Dit is je bedenkrecht als consument. We kunnen echter alleen albums terugnemen die nog gesealed zijn.
Maak je album dus niet open! Neem contact met ons op via info@heyhallyu.nl.
Als je je product retour stuurt, ontvang je van ons een verzendlabel. Deze print je uit en plak je op je pakket. Met dit verzendlabel kan je je pakket kosteloos inleveren bij elk PostNL punt. Zodra wij het pakket hebben ontvangen regelen we de nieuwe levering/terugbetaling.
We kopen albums in via een officiële leverancier. Deze tellen zeker mee voor de charts.
We doen ons best de prijzen voor jullie zo laag mogelijk te houden. Omdat we in bulk uit Korea bestellen, scheelt dit veel in de verzendkosten per album, maar daar staat tegenover dat er in Nederland behoorlijk wat kosten bij komen.

We hanteren een vaste formule voor elk product. Dit is de inkoopprijs + verzendkosten vanuit Zuid-Korea + extra kosten + winst + btw.

De extra kosten bestaat uit alles eromheen: Denk aan invoerrechten, transactiekosten, administratiekosten en de kosten om je bestelling te verpakken.

De winst gebruiken we om weer nieuwe/meer voorraad in te kopen. Daardoor konden we bijvoorbeeld ook lightsticks gaan aanbieden. Van deze winst gaat echter nog belasting af en extra kosten als retouren gaan hiervan af.

BTW zijn wij verplicht te rekenen. Dit betekent dat als bovenstaande rekensom is gemaakt, we nog 21% boven op de prijs moeten doen. Het is vooral hierdoor dat we qua prijs duurder uit kunnen vallen dan als je het zelf uit Zuid-Korea besteld. Dat geven we toe  Ons voordeel: Betalen met iDeal, snelle levering en Nederlandse service.

Jouw mening is belangrijk voor ons! Wij zijn te bereiken per info@heyhallyu.nl, Facebook en Instagram.