FAQ
Hier staan de vragen die we het meest krijgen! Heb je een andere vraag? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het contactformulier of stuur een mail naar onze klantenservice: [email protected]
Algemeen
Als wij een product nog niet op voorraad hebben maar wel in de toekomst, bieden we pre-orders aan. Vaak zijn dit de nieuwe releases. Dit betekent dat we de producten nog uit Korea moeten ontvangen. Bij elk product staat aangegeven tot wanneer de pre-order loopt en wanneer je je bestelling kunt verwachten. Zijn er verschillende versies van de pre-order? Je kunt dan je gewenste versie kiezen in het menu bij het product. Het is ook mogelijk om later je versie te wijzigen. Stuur ons dan even een bericht via [email protected] of stuur ons een DM op Instagram.
Mis je een item, heb je een verkeerde versie, of is er iets anders mis? Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Stuur een bericht naar [email protected] en we doen ons best het voor je op te lossen. Als je een verkeerd album of versie hebt gekregen, maak het album dan niet open. Dan kan deze retour worden gestuurd zodat we de goede kunnen leveren. Lees hieronder hoe het retourproces werkt.
Alle retourvoorwaarden vind je hier. Een retour kan je aanvragen per e-mail of social media bericht. Je ontvangt dan een link naar ons retourportal, waar op basis van je Order ID een retourlabel wordt gemaakt. Deze print je uit en dan kan je het pakket inleveren bij het door jou gekozen servicepunt (PostNL, DHL, GLS). Bij het inleveren van de retour hoef je niet af te rekenen. Voor een retour moet het product nog gesealed zijn in originele staat. Geopende producten kunnen wij helaas niet terug nemen!
Heb je nog een andere vraag, opmerking, klacht of tip? Dat mag je sturen naar [email protected]. We proberen zo snel mogelijk op je te reageren!