Alles over verzenden en retouren

Vandaag besteld = overmorgen in huis. Dit betekent dat alle bestellingen die vandaag worden geplaatst, uiterlijk morgen worden verstuurd. Op zaterdag en zondag wordt echter geen pakketpost opgehaald. Bij weekenden kan de levertijd dus langer zijn.

LET OP: Dit geldt niet voor pre-orders. Deze hebben wij nog niet in Nederland op voorraad en moeten we nog binnen krijgen. Kijk daarom goed naar de productomschrijving om te zien wanneer je jouw pre-order kan verwachten.

Heb je zowel een pre-order album als een album op voorraad besteld? Wij verzenden pas als de bestelling in zijn geheel verzonden kan worden. Wil je liever niet wachten op het album wat we al wel op voorraad hebben, plaats dan aparte bestellingen.
We hanteren lage verzendkosten van slechts € 3,00 per bestelling voor Nederland en € 7,50 voor België. Dit zijn vaste verzendkosten per bestelling. Als je meerdere producten in één keer besteld, zullen deze niet worden aangepast.
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je je product retour wilt sturen. Ons retourbeleid hangt af van de reden van de retour.

- Beschadigd product: Is jouw product beschadigd of defect? Dan versturen we, indien mogelijk, een onbeschadigd exemplaar. Is dit niet mogelijk dan vergoeden we de kosten. In beide gevallen stuur je het beschadigde album naar ons retour. Lees hieronder meer over hoe het retourproces werkt.

- Van keuze veranderd: Je hebt je album al ontvangen, maar wil hem toch niet meer? Dan kun je hem binnen 2 weken na ontvangst retour sturen. We kunnen dit echter niet kosteloos aanbieden. We zullen een bijdrage van € 4,00 vragen om de verzendkosten te dekken.
Om je product retour te sturen, neem je eerst contact met ons op via e-mail (info@heyhallyu.nl) of social media. Wij sturen je dan een verzendlabel toe. Deze print je uit en plak je op je pakket. Doe ook de pakbon, of een briefje met je naam en e-mailadres, in het pakket. Vervolgens lever je je pakket in bij een willekeurig PostNL punt. Zodra wij het pakket hebben ontvangen, zetten we de terugbetaling of verzending van het vervangende product in gang.
Heb je per ongeluk het verkeerde album besteld of ben je van gedachten veranderd, en is het album nog niet opgestuurd? Dan is het mogelijk om kosteloos je bestelling te annuleren. Contacteer ons via social media en we zetten de annulering en terugbetaling zo snel mogelijk in gang.
Helaas komt het soms voor dat er fabrieks- of productiefouten voorkomen in de albums die wij leveren. Soms is dit in jouw voordeel, zoals twee photocards, maar soms missen er items of is er een verkleuring zichtbaar. Indien dit het geval is, zullen wij missende items indien mogelijk nasturen ofwel een deel van het aankoopbedrag compenseren, afhankelijk van de fout. Is de productiefout zodanig dat het hele product niet in orde is, rekenen we dit als defect product.